Goede voornemens voor 2019: de Marriage Course

Januari is de maand van goede voornemens en vooruitblikken. Wat heeft het nieuwe jaar in petto? Een mooi thema om dit keer mee te nemen in die goede voornemens en vooruitblikken is je relatie! Tijdens de Marriage Course ga je als stel aan de slag met je relatie. De Marriage Course wordt vanaf dinsdag 5 maart in Rotterdam-Ommoord georganiseerd.

Wat is de Marriage Course?

De Marriage Course wordt al jaren door heel het land heen gegeven in restaurants, buurthuizen, kerken en woonkamers. Het doel van deze cursus is om stellen praktische tools te geven voor verdere ontwikkeling en verdieping van hun relatie. Dit is zinvol ongeacht de fase in welke een relatie zich bevindt: het is een versterking voor een gezonde relatie, of het kan helpen weer naar elkaar toe te groeien in een moeilijke fase. In zeven bijeenkomsten komen thema’s als communicatie, conflict, schoonfamilie, vergeving en seks ter sprake. De avonden zijn als een date-night, waarin je geniet van een heerlijk diner en daarna aan de hand van opdrachten met z’n tweeën in gesprek bent – er vinden nadrukkelijk géén groepsgesprekken plaats.

Interesse?

Hebben jullie goede voornemens voor je huwelijk of relatie? Ontdek dan tijdens deze cursus nog meer van elkaar, jezelf en de kracht van jullie relatie.
‘Het was een cadeau voor ons huwelijk!’, vertelt een eerdere deelnemer.

Interesse? Kom op dinsdag 5 maart naar het Marriage Course-feestje in “De Tuunter” (Wollefoppenweg 109A). Deze kennismakingsavond is gratis. De avond begint om 18.30 uur. De prijs voor de volledige cursus van zeven bijeenkomsten (incl. diner en cursusmateriaal) is € 150,- per stel.
Kijk voor meer informatie op marriagecourse.nl of neem contact op met Fulco Timmers, bel 06-13531786 of mail marriagecourseomzeven@gmail.com.

Deze Marriage Course wordt georganiseerd door de protestantse wijkgemeentes Ontmoetingskerk (Zevenkamp) en Open Hof (Ommoord).
Websites: www.openhof-ommoord.nl, www.pkn7kamp.nl, www.rotterdamnoordrand.nl.