Wij geloven in de waarde van Jezus en de kracht van Zijn Woord

Volle Evangelische Gemeente Het Zout der Aarde

Neem weer controle over jouw eigen leven door jouw toekomst in de handen van God toe te vertrouwen

Victory Outreach is een internationale kerk, geroepen tot de taak van het evangeliseren en discipelen maken onder de meest gekwetsten van de wereld, met de boodschap, de hoop en het plan van Jezus Christus.
Wij zien er naar uit om u te ontmoeten tijdens onze diensten.

Sfeer en identiteit

• kerk zijn is voor ons: samen de weg van de Heer gaan
  • daar moedigen we elkaar toe aan de zondagse eredienst, ook in de week
  • samen mét jongeren

Wij geloven dat de goede boodschap van Jezus Christus dè bevrijdende kracht is van God, wij weten ons geroepen deze boodschap te verkondigen en in het voetspoor van onze Heer willen we opkomen voor hen die geen helper hebben, voor allen zonder hoop, voor vluchtelingen, voor hen die lijden aan armoede.

• “Samen leren” Kringen voor jong en oud.
  • “Open kerk” voor de buurt: Door inloopmiddagen, maaltijden, opleidingen en cursussen. De kerkdeuren van de Oude Kerk staan ook regelmatig open voor culturele evenementen (exposities en concerten)
  • Over de grens heen: Dichtbij zoeken wij de samenwerking met nieuwe kerken, verder weg weten we ons verbonden met de Hongaarse gemeente in Négyfalu.

• Kerkdiensten: elke zondag 10.00 uur
  • Avondgebeden: Iedere eerste woensdag van de maand (m.u.v. juli en augustus) 19.00 u-19.30 u
  • In de adventstijd: elke woensdagavond 19.00 u-19.45 u
  • In de veertig dagentijd voorafgaand aan Pasen: elke woensdagavond een sobere maaltijd met gebeden, lezingen en liederen, 18.00 u-19.00 u