De Samaritaan

Wijkgemeente De Samaritaan

‘Kerk met een hart: voor God, voor elkaar, voor de stad’. Dat is ons motto als wijkgemeente De Samaritaan. We houden van God en van de Bijbel, het boek waarin Hij zichzelf bekend maakt. Dat Jezus Christus gekomen is om ons als mensen te redden en ons eeuwig leven te geven, daarover verwonderen we ons. We bidden dat de Heilige Geest ons gebruikt.

We zijn een gemeente met veel jonge mensen, creatief en enthousiast voor de stad. Wat leuk om hier te wonen en te werken! In ons wijkhuis De Bron gonst het de hele week van de activiteiten.

In onze diensten in de Opstandingskerk en de Laurenskerk ligt de nadruk op de uitleg van de Bijbel. We houden van psalmen en gezangen en ook weleens een opwekkingslied. Onze gemeente is beslist niet volmaakt. We zoeken ontspannen naar Gods weg. Ieder die mee wil doen, is hartelijk welkom!

Predikant: Ds. René van Loon
Diaconaal werker De Bron: Fred Kappinga

Aanvangstijden reguliere diensten

10.00 uur Elke zondag in de Opstandingskerk, Lisplein 31